Ana içeriğe atla

Eğer İngilizce Yazsaydım

telif teklifi

copyright copyleft don't worry

about that

daha neler

what next

what elses

maidis GIMP öğreniyor

maidis learns GIMP

Ekolojik Rende

Ecological Grater

yalansa yalan de

if it is a lie say it is a lie

If I'm lyin', I'm dyin'

altını üstüne getir

ransack



Şu anda yan tarafta dil seçimi konusunda bir anket var. Ben kararımı verdim. Burası öntanımlı dil ile devam edecek hayatına. Daha sonra farklı bir blog açacağım İngilizce yazma aşkımı pekiştirmek için.

Bu blog kendince bir havaya sahip oldu diye düşünüyorum. Dil değişimi yapmak mantıksız olacak diyen tarafım, boş ver ne olacak hem de değişiklik olur diyen tarafıma göre daha ağır basmaya başladı.

Hem de bu kadar devrik cümle kurmayı, imla hatası yapmayı, bir şeyi ifade etmek için daha doğru kelimeler olmasına rağmen o an aklımdan geçen başka bir kelimeyle yer değiştirmeyi İngilizce'de kolayca yapabilecek kapasitede olduğumu düşünmüyorum.

Gibi.

Yorumlar

Anıl Özbek dedi ki…
anket sonucu: 4-8 olarak zıt yönde
Anıl Özbek dedi ki…
Şurada İngilizce yazmaya çalışıyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Örümcek Adam

Aslında bunun dersini GIMP'e uyarlayacaktım bir iki hafta önce, hatta yarısına kadar ekran görüntülerini de çektim fakat sonra sıkılıp yarım bırakmıştım. Neden sonra bugün bitirdim yarım yamalak. Ayrıca bir de şöyle bir böcek adam var (doğru düzgün bağlantı bile veremeyeceğiz artık).

Önemli GIMP Kısayol Tuşları

Hede Kısayol Araçkutusu Fırça P Silgi Shift+E Renkleri değiştir X Öntanımlı renkler D Dosya Yeni resim Ctrl+N Resim aç Ctrl+O Resmi yeni bir katman olarak aç Ctrl+Alt+O Kaydet Ctrl+S Farklı bir isimle kaydet Shift+Ctrl+S Çıkış Ctrl+Q Görünüm Tam ekran F11 Hızlı maskeleme Shift+Q Yaklaş (Büyült) + Uzaklaş (Küçült) - 1:1 Görüntü 1